Tuesday, 2 October 2012

Gambar Sekitar Bukit Broga l Part 1

Assalamualaikum w.b.t. . . . 


Masih lagi bernyawa,
Alhamdulillah masih ada dimuka bumi,
terima kasih tuhan atas kehidupan ini,
Lama tak singgah kat sini,
Hadir kali ini khas dari Bukit Broga,Semenyih..
jommm ~










Karya     :Woofer Storm
Tempat  :Bukit Broga,Semenyih
Masa      :16/09/2012 [ 6.25 pm ]


Kata Achie :Hidup tak sukar mana selagi kita masih mengingati Allah..
Ujian itukan nikmat kehidupan..


15 comments:

Novelgurl said...

haha.ada kartun atas bukit broga.Ada pergi sana masa orentasi tapi tak naik sbb sakit kaki.Oh sadis.

Crew Fathi said...

amboii.. lawanya depa bergambar.. ^_^

gadisBunga™ said...

gambo botol lipton ice tu - terbaik!!

hani said...

gambar tang kaki tu, pose yg saluuu aku tringin buat
tapi... tiada dslr ku ambil gmbr canggih manggih

tasekM said...

dah lama betul mengidam bukit broga nih tapi tak sampai2 lagi...




.

LadyBird said...

daun lalang tu cantik :D

Edy Fee said...

cun gle view...ramai citer sal ni...td classmate tanye gak...sal katne bukit broga ni

Eiqa Almond said...

Broga Hill..!!!
Puncak pertama bestt sebab luas..
Boleh main guling2x..
Hahh, nk rekeman nie..
if suka daki2x,panjat2x laa.
Pernah pergi Gunung Nuang.???

HeNRieTTa JoSe said...

chanteknye view kat sana....teringin nak pergi....

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

cantiknye bukit broga.
selalu pegi semenyih tapi tak pernah sampai bukit broga.
jauh n lama tak nak naik atas tu?

Hanis MY said...

baru tahu nama tempat ni sebelum ni tgk gambar je

Leeya Hezlin said...

ooh broga..sangat nice.. ^^

Khairun Solehah said...

semua gambar sangat lah awesome =)

Azham Vsvc said...

tak pernah sampai sini lagik....

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

tak update da?

 

Copyright © 2013 Lensa Kamera | Designed by Cik Bulat