Thursday, 21 June 2012

Gambar Kucing Comel Versi Terengganu Part 2

Assalamualaikum w.b.t . . . 


kecomelan itu bonus yang telah dianugerah 
olehNya,namun bukan bermaksud boleh
 digunakan untuk bermegah-megah.. 
-Achie-


Cerita kat bawah ini,sambungan dari entry kat SINI














Karya           :Woofer Storm
Tempat       :Rumah Kak Dan Abang,Terengganu
Waktu         :2-10.Jun.2012


Kata Achie :Bila dah malas,nak update blog pun dah tak larat..adehhhh @.@


Kerana tuhan untuk semua..

2 comments:

Cahaya Hidup said...

sumpah comel sangat kucing2 tu semua...acctually,CH obses pd kucing sbnrnya....... :)
owh ya,kalau kamu pegi ke floria nnti,roger2.ada rezeki,boleh jumpa.haruslah cantik foto2 yg kamu ambik
seri kembangan sebelah putrajaya je :) I'allah,jumpa nnti ya...

CiK FizA said...

comel la kucing2 nie. hee ^___* geram je tengok. tapi saya takot dgn kucing. geli kalau dye dtg dekat2. ngee >.<

##saya ada dgr org ckp~ kita x boley ambik gambar kucing sbb kalau kucing 2 tgok kamera kucing tuh umo x pjg. tp xtau la. Wallahualam...

 

Copyright © 2013 Lensa Kamera | Designed by Cik Bulat