Sunday, 20 May 2012

Dari Langit Tinggi l Melaka Bandar Bersejarah 4.0

Assalamualaikum w.b.t. . . . .


Dari langit tinggi aku memerhati ciptaan tuhan yang sungguh menakjubkan,
terima kasih tuhan atas kehidupan yang engkau berikan..
hidup kami,mati kami hanya padaMu..


Ya,kegayatan itu tetap ada,namun atas sedikit keberanian yang aku mampu berikan,
akhirnya berjaya menaiki menara taming sari ini..terima kasih tuhan atas keberanian 
yang kau berikan..


#Gambar diambil dari menara taming sari melaka ,tapi faham2lah bila 
bersalutkan cermin menara ini, kualiti memang susah nak diperbaiki....
terima kasih^^


---------> Gambar lama ada di SINI









Karya       :Woofer Storm
Tempat    :Sekitar Bandar bersejarah melaka
Waktu      :25.03.2012




Kata Achie :Macam mana nak hilangkan gayat??

7 comments:

Kira Kekuri said...

comel semua sbb nmpak mcm miniature C:
gayat? entah lah,naik tempat tinggi selalu kot

HeNRieTTa JoSe said...

shoot dr atas sana kew? alahai....rietta tatak blani woo....

Kira Kekuri said...

wah melaka! nmpak mnarik, nnti blan 6 mo singgah sni lah

Leeya Hezlin said...

Dah banyak kali ke melaka tapi belum naik lagi tower tu..
Cantik gambar dari ataa

yad'z said...

oh ok, dah dapat jawapan , soalan dekat blog tadi.. hehe... napelah yadz naik taming sari tak dapat view cantik cam ni.. yadz salah pilih tempat duduk kot.. huhu.. :"(

CikUna said...

nice pic... tapi sayang tak sempat nak menuntut ilmu lagi..

Novelgurl said...

Aku pun gayat juga.mASA naik atas tu nak berdiri..Ya Allah..rasa mcm nk jatuh ke bawh je.

 

Copyright © 2013 Lensa Kamera | Designed by Cik Bulat